Ilgtspējība

ĪSTENOJAM MŪSU VESELĪBAS MISIJU, IZMANTOJOT ILGTSPĒJĪBU UN SOCIĀLO IETEKMI

2023. gadā, stratēģijas “Renew Danone” ietvaros mēs pārdēvējām savu ilgtspējas ceļvedi -B Corp Journey. Šis ceļvedis apraksta mūsu kā “Société à Mission” apņemšanos un augošas organizācijas statusu, un balstās uz trim pīlāriem: Veselība, Daba un Cilvēks & Kopienas.


Mūsu kopīgā apņemšanās ir īstenot misiju – nodrošināt veselību caur uzturu pēc iespējas vairāk cilvēkiem, vienlaikus veicinot mūsu pozitīvo ietekmi. Ieviešot ilgtspējību visā mūsu uzņēmumā, mēs uzskatām, ka mēs kā uzņēmums varam kļūt vēl izturīgāki un konkurētspējīgāki.

Danone B Corp Journey

Katram Danone B Corp Journey pīlāram ir prioritāšu kopums, kas sadalīts īstermiņa un ilgtermiņa mērķos, koncentrējoties uz jomām, kurās mēs varam nodrošināt vislielāko ietekmi un kopīgas vērtības. Trīs pīlāri –

Veselība, Daba, un Cilvēks & Kopienas – ir savstarpēji saistīti un integrēti visā biznesā.

Mūsu misija un B Corp Journey

Danone mūs vada misija nodrošināt veselību caur pārtiku pēc iespējas lielākam cilvēku skaitam, kas balstās uz mūsu “Société à Mission” statusu. Kopš 2015. gada mēs esam uzsākuši B Corp Journey ar mērķi līdz 2025. gadam kļūt par lielāko sertificēto starptautisko uzņēmumu.

Veselība

Veselība ir mūsu Ceļa rādītājs un mūsu unikālā portfeļa pamats. Mūsu mērķis ir nodrošināt veselību caur pārtiku pēc iespējas lielākam skaitam cilvēku, izmantojot gadu desmitiem veiktus pētījumus un iegūtas zināšanas.

Mēs tiecamies dot iespēju patērētājiem un pacientiem atbalstīt savu veselību caur četrām galvenajām jomām: garšīgāku un veselīgāku ēdienu un dzērienu izstrādi, veselīgākas izvēles veicināšanu, uztura un hidratācijas nodrošināšanu veselīgākam dzīvesveidam, kā arī ieguldījumi zinātnē un pētniecībā.

Danone B Corp Journey pīlāram ir skaidri mērķi 2025. gadam, kas balstīti dotajā veselības un uztura solījumā.

Daba

Mūsu veselība ir cieši saistīta ar to, no kurienes nāk mūsu pārtika un kā tā tiek audzēta. Danone mūsu mērķis ir padarīt pārtiku par risinājumu, kas saglabā un atjauno dabu.

Mūsu dabas pīlārs koncentrējas uz piecām galvenajām jomām, sākot ar mūsu uzņēmējdarbības dekarbonizāciju un tiekšanos samazināt metāna emisijas, vienlaikus atbalstot lauksaimniekus pārejā uz reģeneratīvu lauksaimniecību. Pārveidojot mūsu ražotnes, mēs plānojam samazināt savu ietekmi uz ūdens kvalitāti un turpinām savu svarīgo darbu pie ūdenskrātuvju aizsardzības.

Mēs arī pārveidojam savu iepakojumu, lai tas būtu pārstrādājams un radītu mazāk oglekļa piesārņojuma, kā arī samazinām atkritumus visā mūsu vērtību ķēdē.

Cilvēki & Kopienas

Mums ir spēcīgs B Corp Journey mantojums, kas aizsākās ar mūsu projekta uzsākšanu 1972. gadā, ko veica Antuāns Ribū. Šis mantojums ir izveidojis unikālu kultūru Danone iekšienē, kur mērķis ir dziļi iesakņojies tajā, kā mēs veicam uzņēmējdarbību.

Kā daļa no mūsu atjaunotajām sociālās ietekmes ambīcijām, mūsu mērķis ir dāvāt iespēju ikvienam Danone darbiniekam darīt labu caur mūsu B Corp Journey, tādējādi novērtējot daudzveidību un veicinot vienlīdzību un iekļaušanu uzņēmumā. Turklāt mēs atbalstām Danone darbiniekus ar iespējām pilnveidot prasmes, lai palīdzētu viņiem sagatavoties nākotnes izaicinājumiem. Šī pieeja attiecas arī uz cilvēktiesību un cieņas aizsardzību visos mūsu vērtību ķēdes posmos.

Partnerība

Lai palīdzētu mums sasniegt mūsu mērķus visos trijos Danone B Corp Journey pīlāros, mēs izmantojam mūsu platformu ekosistēmu: Danone kopienas, Danone ekosistēmu un iztikas līdzekļu fondus. 

Mūsu mērķis ir palielināt mūsu centienus globālā mērogā, sadarbojoties ar NVO un organizācijām, piemēram, B Lab, Ellen MacArthur Foundation un Ramsar konvenciju par mitrājiem. 

Mēs arī sadarbojamies ar daudzu ieinteresēto personu tīkliem, piemēram, Patēriņa preču forumu un “Vienas planētas bizness bioloģiskajai daudzveidībai”, strādājot kopā, lai paplašinātu iniciatīvas. 

Kopā šīs partnerības palīdz nodrošināt koncentrēšanos uz pareizajiem jautājumiem un efektīvu resursu patēriņu, lai panāktu pozitīvas pārmaiņas.

Vairāk no Danone

Par mums

Uzziniet vairāk par Danone vēsturi un mums kā par pasaules vadošo pārtikas uzņēmumu.

Zīmoli

Izpētiet mūsu galvenos zīmolus, kas koncentrējas uz trim produktu līnijām: piena un augu izcelsmes produktiem, ūdeņiem un specializēto uzturu.